Pro všechny, kdo mají plné zuby

10.12.2011 20:12

současných akitářských klubů v ČR a jejich sebeprospěchářského pletichaření (zdravíme nepřekonatelné duo J + J! Kdypak asi dojde k integraci?), a přesto to s plemenem myslí vážně, tu v nedávné době vznikla alternativa.

 

Osobně, po zkušenostech s akití komunitou v ČR, jsem vůči klubům a jiným zařízením natolik skeptická, že podporovat klub třetí už hraničí s (ne)příčetností. Na druhou stranu jsem měla tu čest být hostem na první schůzi a mohu odpřísáhnout, že tak konstuktivní a přitom časově nenáročnou sešlost jsem snad ještě nezažila. Lidé si nejenže naslouchali, ale každý se mohl svobodně vyjádřit, včetně mě a to mi věřte, že jsem skepticismem a kritikou nešetřila. Výsledný dojem je takový, že se konečně setkali lidé, kteří pro plemeno něco udělat chtějí a to bez jakýchkoliv postranních úmyslů (J + J by si mohli vzít příklad). Sice jen čas ukáže, jestli se tomuto klubu skutečně podaří to, co se za ty roky dosud nepodařilo a nebo i tento skončí v hnojišti akitích dějin, ale za sebe můžu říct, že má našlápnuto slibně.

A tak mi nezbývá, než KAI popřát hodně štěstí a připomenout jim, aby při plánování budoucnosti nezapomínali na minulost.

A pro vás ostatní tu mám odkaz. Názor si už udělejte sami :-). Ostatně jako vždy!

 

--> KAI <--

 

—————

Zpět


Jazykový koutek

Slovo měsíce:

SUBARU

Čteníすばる

Kanji: 

Význam: Plejády (název souhvězdí)